Nabiera się wrażenia, że wszystko wstało wyreżyserowane niemal do ułamka sekundy. Chociaż na klimat składają się osobowości członków zespołu i nauczyciela, nauczyciel jest najbardziej odpowiedzialny za rodzaj klimatu, jaki tworzy się w klasie. To nauczyciel może nagradzać lub karać, zakreślać granice i przestrzegać ich w sposób rygorystyczny lub elastyczny lub nie zakreślać ich wcale. Od nauczyciela oczekują dzieci znaków, które wyznaczają panujący nastrój. Jednakże, kiedy mówimy, że nauczyciel jest kluczową figurą w stwarzaniu klimatu, nie znaczy to, że nauczyciel ma nieograniczoną swobodę i odpowiedzialność za rozwój tego rodzaju klimatu, jaki uważa za stosowny albo, jaki odpowiada jego osobowości. Działają tu i inne potężne siły. Po pierwsze, kierownictwo szkoły gra ważną rolę w rozwoju psychicznego klimatu, jaki panuje ogólnie wśród nauczycieli i uczniów w szkole. Stąd będzie nauczycielowi niezmiernie trudno wytwarzać kli mat autokratyczny w klasie, jeżeli w szkole panuje klimat demokratyczny albo liberalny, podobnie jak nauczyciel, który usiłuje zbudować klimat demokratyczny, będzie miał trudności w panującym w szkole klimacie autokratycznym lub klimacie nieograniczonej swobody. [więcej w: objaw payra, paulina papierska instagram, psycholog transportu ]
196 words
[..] Oznaczono ponizsze tresci z artykulu oryginalnego: mezoterapia igłowa warszawa[…]
Ciekawe te informacje ale nie u nas
[..] odnosnik do informacji w naukowej publikacji odnosnie: kręgosłup[…]
Do tego non stop zimne ręce