Szyjka butelki była dość wielka, tak, że na raz można było wydobyć jeden stożek. Kiedy przez wprowadzenie nagród i kar zachęcono członków zespołów do współzawodnictwa ze sobą, nie umieli podjąć wspólnej akcji, która była potrzebna, by wykonać postawione przed nimi zadanie. Stożki zatykały otwór butelki, w wyniku, czego żaden osobnik nie był w stanie wyplątać swego stożka, chociaż wszystkie jednostki były w stanie z powodzeniem wydobyć swoje stożki w poprzednim eksperymencie, zorganizowanym bez współzawodnictwa. Rzeczą ważną jest to, że współdziałanie jest dość trudnym kompleksem umiejętności, których nie można łatwo zdobyć albo uczyć, jeżeli wprowadzi się w daną sytuację czynniki współzawodnictwa. Inny eksperyment został przeprowadzony przez Marlina M. Grossacka zadał on małym zespołom uczniów liceum zadanie, które można było rozwiązać jedynie przez przekazywanie pisemnych wiadomości. Niektórym zespołom powiedzia no, że ich wyniki zostaną ocenione, jako wyniki zespołu; innym powiedziano, że wyniki ich zostaną ocenione, jako wyniki jednostkowe. Grossack stwierdza, że uczniowie pracujący w warunkach współdziałania (ocena dla zespołów) wykazali znacznie bardziej zwarte zachowanie i komunikowali wiadomości z lepszym skutkiem niż uczniowie, których motywem było współzawodnictwo z innymi (oceny dla jednostek). [patrz też: hartuś, oleole allegro, posterisan cena ]
220 words
Z tych warzyw piję sok który wyciskam
Article marked with the noticed of: nogi[…]
Koszt w aptece bez recepty niecałe 20 zł.
Article marked with the noticed of: najlepsza kreatyna[…]
Moja Mama miała tętniaka